Matdagbok för helgen



Fredag
Frukost:
1 fralla, 2 ägg, 1 glas jucie
Middag: 2 kotletter, rotfrukter
Övrigt: 1 clementin, 10 godisar

Lördag
Frukost:
1 fralla, 1 ägg, 3 prinskorvar
Förmiddagsfika: 1 bit sockerkaka
Middag: köttgryta, pasta
Övrigt: 37 godisar, 2 clementiner, 1 glas juice, 1 äpple

Söndag:
Frukost:
1 fralla, 3 skivor korv, 1 ägg
förmiddagsfika: 1 negerboll
Middag: ris & fiskpinnar (5st)
övrigt: 22 godisar 

Herregud! Lördag 37 (!!) godisar :o
sammanlagt för helgen är jag uppe i 69 godisar.. det är ju faktiskt helt sjukt mycket.
Vägde mig imorse och jag hade iaf inte gått upp som tur är, hade gått ner 3 hg :)
skönt att vågen inte pekade upp, måste fan skärpa mig nu, tänk vadjag hade kunnat se för siffror om jag inte ätit alla dessa godisbitar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0