Sista för i år


Har inte skrevit på ett tag, det enda jag vill göra är att hetsäta och det har jag gjort ocå, varje natt vaknar jag och vräker mat som jag när jag sedan vaknar knappt kommer ihåg men jag vet endå för det mesta att jag har varit uppe och ätit.
Mår as dåligt, för maten fyller ärligt ingen funktion längre, ingen kick, ingen njutning... mår illa till och med innan jag börjar hetsa så varför gör jag det ens?

Min ängel har betett sig konstigt på senaste tiden så kanske är det av min rädsla som får mig att vräka..
Ska försöka sluta, speciellt med natthetsen....
Så ja, andledningen till att jag inte skrevit mitt matintag är att det har varit enormt och helt omöjligt att ha koll på :s 
Äckel fet är jag!!

Snart nytt år, det är jag glad för iaf =)
Detta blir mitt sista inlägg för i år...


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0