skrevit 6/12 - 11 16:06


JAG PALLAR INTE MED MIG SJÄLV!!!!!!

Äter som ett jävla fläskberg, vet inte hur många kcal jag moffat i mig redan och nu sitter jag här med mitt jäkla lösgodis igen :(

Hetsade SOM FAN igår. Äckel äckel äckel.
Hetsat idag och jag känner bara hur meningslöst mitt jäkla liv och beteénde är men jag KAN inte komma ifårn onormalt ätbeteénde :(

Jag har blevit bättre under mina år men just nu ser jag bara fel. Blir jag aldrig äldre är 14?
Hur mycket ska jag sabba för mig själv, kommer jag alltid vara såhär destrukiv?
Skam. Känner en sån otrolig skam, usch.
Man kan inte vilja vara med någon som jag, man kan inte det!!!!!!!!!!!!

 

Nej hejdå

16:06

6/12 -11


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0