0,6 upp

Igår var så satans fail all day, riktigt hemskt matintag, ville inte ens väga mig imorse, visade som jag misstänkt upp, närmare bestämt 0,6 hg upp :( men det ska bort igen!




Gårdages intag:

Natthets: 2 jätteprotioner kräm, 2 skivor skinka,1 skiva ost, 1 banan med överdrivet med grädde och kakao
19 godisar FML


"Frukost"
1 skiva ost med smör
Lunch: 1 ägg, 2 skivor skinka, 1,½ skivor ost, böngroddar
Middag: 3 skivor skinka, 2,5 skivor ost, 2 smörgåsar, kräm
Övrigt: 5 godisar, 1 banan

Idag har gått bättre men natten är ung, var nämligen och handlade chips, lösgodis och naturgodis så vad som helst kan hända, dock är jag inte hets-sugen nu tack och lov.

Har lust att baka men tror inte jag orkar vågar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0