3 och 4 januari



Har inte vägt mig ännu, vill inte göra det morgon heller, hetsat 2 gånger sen sist jag skrev, senaste inatt, det var ingen hets för att jag var hungrig eller sugen på något sätt utan saken var den att jag inte kunde sova, bara låg där i flera hundra timmar kändes det som, sjukt jobbigt, så tillslut blev det en natthets som jag ångrar djupt, kännt mig nere som fan sen jag vaknade, det var inte njutningsbart för 5 öre den där äckliga natthetsen.
Imorgon är det vägningsdag, vill inte, kommer inte hinna bli av med all extra mat + att det är en natt kvar innan vägning som kan sluta precis likadant :(

4/1-12

Frukost: 1,5 skiva lax, kräm med mjölk, ½ ägg
Mellanmål: 1 banan
Lunch: 1 kycklingklubba, ett gäng revben, ris (hets)
Middag: 1 kycklingklubba, kräm, ½ ägg
Övrigt: 2,5dl juice, 4 risén, 1 äpple, 1 läsk


3/1-12

Frukost: chokladflinger med mjölk
Middag: 3,5 skivor lax, ris, 2 ägg
Övrigt: 0,5 l juice, 19 godisar, 0,5 dl glass, 1 äpple, 2 glas läsk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0