Binge




Har precis mummsat i mig frukost, gröt.
Men hållet i mig växer, det räcker inte med gröt, vill fyllas rejällt, pratar givitvis om att hetsa.
Har inte skrevit det men igår slog det till med en rejäll hets, hetsade nog 3 gånger igår, om inte mer :(

Hade klarat mig rettså bra denna månaden, (bara 2 hetsdagar innan igår) nu känns det som jag aldrig kommer kunna sluta. Mina fina fredags siffror är väll som bortblåsta vid det här lagret....

Jävla skit! Vill ju inte hetsa, det var inte ens gott men visste inte vad jag skulle göra av mig själv:(
Väljer att inte skriva ut vad jag åt igår.

usch, usch, hoppas jag klarar stå emot hetsen idag
känns inte så, känner mig jävligt svag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0